søndag, december 10, 2006

LabriBryg i ordnede forhold!!

LabriBryg er gået i ”økonomisk samarbejde” med GourmetBryggeriet (GB) i Roskilde. Et meget ensidigt økonomisk forhold ganske vist. LabriBryg anerkender og beundre kvaliteten af øllet fra Roskilde og da GB meddelte, de ville på børsen (First North), var det indlysende, at jeg som grundlægger af Labribryg og ølentusiast bare måtte være medejer af dette det næstbedste bryggeri i landet!

Jeg opretter et link til aktien, når den introduceres på børsen d. 13 december, så man kan følge udviklingen her på siden.


Udover dette økonomiske forhold har jeg i weekenden bragt orden i mit ægteskabelige forhold og er nu ikke længere ungkarl :o) Jeg har i direkte forlængelse af dette hørt, at der i nær fremtid vil blive sat et bryllupsbryg over .... så langt væk som i København. Som kanonkongen sandsynligvis ville formulere det, så er der her tale om en succes, der vokser og vokser og som ingen ende vil tage ……….

Ingen kommentarer: